12 December 2006, 21:33
Citaat:kijk, zo kun je ook iets zeggen over je ervaringen. (elders is er een discussie gaande zoals je gezien zult hebben) Jij doet dit naar mijns inziens op deze manier gewoon netjes.
Nou, dit is tot nu toe wel de meest ongenuanceerde opmerking :oops: . Ik vermeld niet snel de naam van de verkoper (even wat zoekwerk) en het blijft tenslotte mijn mening en zo probeer ik het altijd te omschrijven. "ik vind" is anders dan "hij is".
Citaat:Wellicht is de motor vroeger enigszins mishandeld door te weinig service. Ik kan me herinneren dat er mensen hier zijn die beweren dat men in de USA minder belang hecht aan onderhoudt. Dat weet ik dan zelf niet en het zegt natuurlijk niets. Maar ja, het zou zo maar kunnen dat jou tank daar een voorbeeld van is. En dan kan het wel kloppen met die km-stand. Of je teller liegt Wink Maar ach, zoals je zelf zegt. Het is en blijft een mooie bak.
Dus nu ff dit probleem oplossen door een andere diesel (persoonlijk zou ik zeker voor een turbodiesel gaan ook al is dat niet 100% origineel) er in te gooien zou ik zeggen. En weer gaan met die banaa
Ik hoorde vandaag toevallig van een collega die een aantal Corvettes heeft dat Amerikanen vaak te pas en te onpas Loctite gebruiken omdat ze ervan uitgaan dat ze nooit iets los hoeven te draaien. Als iets stuk is, laten ze het vervangen. Dus dat verhaal over slecht onderhoud zal wel enigszins kloppen. En een D24 moet je af en toe lekker verwennen

En nee, het wordt geen turbodiesel. Dat is me toch afgeraden door Jan 240diesel. Het vergt teveel aanpassingen en dat is niet bevorderlijk voor zo'n leek als ik.
Mijn tank gaat morgen naar Assen waar ze maandag beginnen met de revisie. Meneer met wie ik gesproken heb vandaag had zelf zes jaar lang in een (zelf gereviseerde) 240 diesel gereden. Dus dat zit wel goed

Maar dan moet ik wel meer dan een week (en misschien langer) zonder mijn Zweedse schone

1980 GL Diesel (USA)