9 December 2006, 22:25
Jan,
Bedankt voor al deze info. De Turbo zal ik snel uit mijn hoofd zetten, dat is nu wel duidelijk. De Duitse firma ziet er veelbelovend uit, is voor mij maar 3 1/2 uur rijden dat is te doen. Ik zal inderdaad hier even flink op googelen, maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit. En het scheelt een heeeeele hoop centjes.
Ik rijd dagelijks minimaal 60km met de wagen, dus liever geen lapmiddelen of alleen maar als tijdelijke oplossing. Zodra het gaat vriezen heb ik waarschijnlijk wel een probleem om de auto aan de praat te krijgen, dus mocht ik dan geen andere motor hebben komen jouw tips misschien nog van pas.
Heb je enig idee hoeveel een D24 ongeveer weegt?
Bedankt voor al deze info. De Turbo zal ik snel uit mijn hoofd zetten, dat is nu wel duidelijk. De Duitse firma ziet er veelbelovend uit, is voor mij maar 3 1/2 uur rijden dat is te doen. Ik zal inderdaad hier even flink op googelen, maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit. En het scheelt een heeeeele hoop centjes.
Ik rijd dagelijks minimaal 60km met de wagen, dus liever geen lapmiddelen of alleen maar als tijdelijke oplossing. Zodra het gaat vriezen heb ik waarschijnlijk wel een probleem om de auto aan de praat te krijgen, dus mocht ik dan geen andere motor hebben komen jouw tips misschien nog van pas.
Heb je enig idee hoeveel een D24 ongeveer weegt?
1980 GL Diesel (USA)