9 September 2006, 14:21
jelmar =D> =D> jij hebt hem door.
dit is een perfecte afstel plaats.
hey bozz
die nok-as weet je daar wel wat over
eigenlijk niet , je weet dan dat het een snelle moet wezen
waarschijnlijk onder de 2000 tpm doet hij niet zo veel
en daarna is hij niet te houden tot een 7500 tpm , als je een goeie erin hebt.
we hebben het er op de beurs er al over gehad.
doe er eerst een gewone nok-as in
stel hem dan goed af.
dan heb je een goeie basis met gegevens.
ook naar je klanten toe
als dit dan ok is
dan de snelle nok-as erin .
je weet helemaal nix van de stand van de nok-as.
staat hij wel goed op tijd
moet hij meer naar voren kwa graden.
of moet hij meer naar achteren.
dan word de motor al heel anders kwa gedrag.
de motor is afgesteld geweest met carburators.
dit is heel anders dan met injectie.
zijn allemaal dingetjes die nu mee spelen voor een goede afstelling.
dit is een perfecte afstel plaats.
hey bozz
die nok-as weet je daar wel wat over
eigenlijk niet , je weet dan dat het een snelle moet wezen
waarschijnlijk onder de 2000 tpm doet hij niet zo veel
en daarna is hij niet te houden tot een 7500 tpm , als je een goeie erin hebt.
we hebben het er op de beurs er al over gehad.
doe er eerst een gewone nok-as in
stel hem dan goed af.
dan heb je een goeie basis met gegevens.
ook naar je klanten toe
als dit dan ok is
dan de snelle nok-as erin .
je weet helemaal nix van de stand van de nok-as.
staat hij wel goed op tijd
moet hij meer naar voren kwa graden.
of moet hij meer naar achteren.
dan word de motor al heel anders kwa gedrag.
de motor is afgesteld geweest met carburators.
dit is heel anders dan met injectie.
zijn allemaal dingetjes die nu mee spelen voor een goede afstelling.