6 September 2006, 12:53
jeroen,
ik zou in jouw geval de komende tijd meer richten op de puntjes die je zelf al op noemde,
over de flow van je inlaat, en nokkenas timing.
stel je denkt nu klaar te zijn en te vreden en ja gaat vervolgens weer die dingen aan passen en dan zal net weer blijken dat je weer een hoop moet aanpassen.
en over de bedrading, door jouw fouten( of fouten je wist niet beter ) heb ik het nu in 1 keer goed gedaan, natuurlijk ook door eigeninzicht van sommige dingen.
maar ik denk als jij mij niet verteld had dat ik alle massa's naar de ms moest doen ik ook gewoon alles aan de auto had gekoppeld.
uiteindelijk is het net zo veel werk, of je nu je draadje aan je stekker soldeert of met een oogje of iets aan je motor.
maar het vergt net even meer tijd. en uit eindelijk baal je als alles weer open kan.
ik zou in jouw geval de komende tijd meer richten op de puntjes die je zelf al op noemde,
over de flow van je inlaat, en nokkenas timing.
stel je denkt nu klaar te zijn en te vreden en ja gaat vervolgens weer die dingen aan passen en dan zal net weer blijken dat je weer een hoop moet aanpassen.
en over de bedrading, door jouw fouten( of fouten je wist niet beter ) heb ik het nu in 1 keer goed gedaan, natuurlijk ook door eigeninzicht van sommige dingen.
maar ik denk als jij mij niet verteld had dat ik alle massa's naar de ms moest doen ik ook gewoon alles aan de auto had gekoppeld.
uiteindelijk is het net zo veel werk, of je nu je draadje aan je stekker soldeert of met een oogje of iets aan je motor.
maar het vergt net even meer tijd. en uit eindelijk baal je als alles weer open kan.