31 August 2006, 12:01
Het is wel de bedoeling om in oktober naar de beurs te komen, zal je daar ongetwijfeld wel zien.
Op dit moment heb ik een 2.7 in de auto liggen. En er zit ook al lpg in, op de conventionele manier dan.
Waarom toch VPI?
Verbruik wil ik lager zien te krijgen en ik verwacht dat je rendement beter wordt, vooral al je MS gebruikt waarbij je de voorontsteking vroeger kun zetten plus de rest.
Benzine injectie is niet echt noodzakelijk, maar als de kosten erg meevallen, waarom dan dit stukje niet meteen meenemen.
Ben zeker benieuwd naar je 264
Op dit moment heb ik een 2.7 in de auto liggen. En er zit ook al lpg in, op de conventionele manier dan.
Waarom toch VPI?
Verbruik wil ik lager zien te krijgen en ik verwacht dat je rendement beter wordt, vooral al je MS gebruikt waarbij je de voorontsteking vroeger kun zetten plus de rest.
Benzine injectie is niet echt noodzakelijk, maar als de kosten erg meevallen, waarom dan dit stukje niet meteen meenemen.
Ben zeker benieuwd naar je 264
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering