30 August 2006, 20:45
Nou.. Ook wel goedkoper hoor.
Even kijken....
Of je nou VPi van Prins installeerd of je kiest voor een MS combo, ik denk dat je met MS wel voordeliger uit bent. Maar je hebt wel gelijk, op een 2.8 met motormanagement systeem kan je zo een VPi installatie hangen. Die kan ik ook leveren en dan heel wat voordeliger dan bijvoorbeeld Prins. Prins gebruikt wel de prachtige Keihin injectoren.
Als je een 2.7 pakt, dan zit je vast aan MS. Of je moet je luchtweger bloot durven stellen aan een backfire, al kan het met een rijk mengsel best een poos goed gaan.
Waarom je een 2.7 zou willen ombouwen naar electronische benzineinjectie is me onduidelijk. Ik neem aan dat je dan toch op LPG zou willen gaan rijden.
De 2.8 heeft wel als voordeel dat deze een "even-fire" motor is, en deze is dus makkelijker te voorzien van een deugdelijke ontsteking.
Als je de keuze hebt zou ik voor de 2.8 gaan, maar... Inbouwproblemen verzekerd. Want echt makkelijk installeren is een Motronic niet.
Kom je in Oktober naar de Volvo Beurs ? Dan staan wij er ook weer met de GT en de 264, beiden op VPi/MS
Even kijken....
Of je nou VPi van Prins installeerd of je kiest voor een MS combo, ik denk dat je met MS wel voordeliger uit bent. Maar je hebt wel gelijk, op een 2.8 met motormanagement systeem kan je zo een VPi installatie hangen. Die kan ik ook leveren en dan heel wat voordeliger dan bijvoorbeeld Prins. Prins gebruikt wel de prachtige Keihin injectoren.
Als je een 2.7 pakt, dan zit je vast aan MS. Of je moet je luchtweger bloot durven stellen aan een backfire, al kan het met een rijk mengsel best een poos goed gaan.
Waarom je een 2.7 zou willen ombouwen naar electronische benzineinjectie is me onduidelijk. Ik neem aan dat je dan toch op LPG zou willen gaan rijden.
De 2.8 heeft wel als voordeel dat deze een "even-fire" motor is, en deze is dus makkelijker te voorzien van een deugdelijke ontsteking.
Als je de keuze hebt zou ik voor de 2.8 gaan, maar... Inbouwproblemen verzekerd. Want echt makkelijk installeren is een Motronic niet.
Kom je in Oktober naar de Volvo Beurs ? Dan staan wij er ook weer met de GT en de 264, beiden op VPi/MS
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl