30 August 2006, 17:20
Hi Bozzma en alle anderen.
Ben zeer benieuwd in je 260 MS. Misshien had je gelezen dat ik bezig ben een 2.7 te revisseren. Dit gebeurt na de vakantie.
De interesse die ik heb is vooral nav het verbuik van mijn 265. Dit ligt nu op gemiddeld 1:6 en dat kan beter. Liefst wil ik een VPI er inleggen, maar dan moet je MS en alle andere sensoren aangaan leggen.
Nu kan ik eventueel aan een 280 met elektronische injectie komen. Dit motorblok heeft meer vermogen (175), maar belangrijker dat alles electronisch is. Zou je hier makkelijk een VPI kunnen installeren?
Of heb je dan toch nog een MS nodig?
Verder zou ik graag een paar prijzen willen weten (mag je ook in een PB geven) over de gasinjectoren en eventueel benzine injectoren voor het geval dat in de 2.7 van een MS ga voorzien. Aangezien ik het blok uitelkaar heb liggen, kan ik nu overal goed bij en kan ik het beter nu eventueel doen dan achteraf.
Een MS zag ik dat die geleverd kon worden voor 450, nu de rest nog.
Bedankt Carlos
Ben zeer benieuwd in je 260 MS. Misshien had je gelezen dat ik bezig ben een 2.7 te revisseren. Dit gebeurt na de vakantie.
De interesse die ik heb is vooral nav het verbuik van mijn 265. Dit ligt nu op gemiddeld 1:6 en dat kan beter. Liefst wil ik een VPI er inleggen, maar dan moet je MS en alle andere sensoren aangaan leggen.
Nu kan ik eventueel aan een 280 met elektronische injectie komen. Dit motorblok heeft meer vermogen (175), maar belangrijker dat alles electronisch is. Zou je hier makkelijk een VPI kunnen installeren?
Of heb je dan toch nog een MS nodig?
Verder zou ik graag een paar prijzen willen weten (mag je ook in een PB geven) over de gasinjectoren en eventueel benzine injectoren voor het geval dat in de 2.7 van een MS ga voorzien. Aangezien ik het blok uitelkaar heb liggen, kan ik nu overal goed bij en kan ik het beter nu eventueel doen dan achteraf.
Een MS zag ik dat die geleverd kon worden voor 450, nu de rest nog.
Bedankt Carlos
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering