20 July 2006, 23:08
wie zegt de setting alpha n iets?
ik zit nu te lezen maar kom der niet helemaal uit, je kan speed dense doen en alpha n speed dense is op basis van rpm en map
en volgens mij is alpha n gebaseerd op rpm en tps dit is een voordeel voor motoren met een hoog aantal grades nokkenassen.
ik heb dus een 290 graden as en die is dus vrij lang is het een voordeel om hem dan op alpha n te zetten? ik dacht dat dan de ve table ook verandere moest naar tps signaal inplaats map maar dat is niet zo?
wie kan mij wat duidelijk heid geven?
ik zit nu te lezen maar kom der niet helemaal uit, je kan speed dense doen en alpha n speed dense is op basis van rpm en map
en volgens mij is alpha n gebaseerd op rpm en tps dit is een voordeel voor motoren met een hoog aantal grades nokkenassen.
ik heb dus een 290 graden as en die is dus vrij lang is het een voordeel om hem dan op alpha n te zetten? ik dacht dat dan de ve table ook verandere moest naar tps signaal inplaats map maar dat is niet zo?
wie kan mij wat duidelijk heid geven?