11 July 2006, 21:45
Ik had net zoiets met m'n 240 GL. Af en toe brandde de zekering door van de knipperlichten en achteruitrijlamp. Na lang zoeken kwam ik er achter dat de draad naar de schakelaar op versnellingsbak sluiting maakte met de massa.
Het gebeurde alleen als ik achteruit had gereden. De hoes van de pook gehaald en de draad strak getrokken. Er zat blijkbaar een grote lus in die ergens tussen is gekomen bij het inschakelen van de achteruit.
Tot nu toe geen problemen meer gehad.
Het gebeurde alleen als ik achteruit had gereden. De hoes van de pook gehaald en de draad strak getrokken. Er zat blijkbaar een grote lus in die ergens tussen is gekomen bij het inschakelen van de achteruit.
Tot nu toe geen problemen meer gehad.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard