30 May 2023, 20:15
Ik ben langzaamaan spulletjes aan het verzamelen voor de overschakeling naar injectie op de "B22".
De set-up wordt in basis zoals het op een B20 heeft gezeten.
Vanwege de toegenomen motorinhoud en veranderde nokkenas profiel. En ook een maatje grotere uitlaatkleppen in een E-kop, verwacht ik dat een standaardinjector op z'n tenen zal moeten lopen om de vraag bij te benen.
Er is me al eens geopperd om "bruine Bosch" exemplaren te nemen, zegt mij zo niets..
Maar simpelweg, als het afdoende is en in de kop past is het goed..
Ervaringen..?
Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
De set-up wordt in basis zoals het op een B20 heeft gezeten.
Vanwege de toegenomen motorinhoud en veranderde nokkenas profiel. En ook een maatje grotere uitlaatkleppen in een E-kop, verwacht ik dat een standaardinjector op z'n tenen zal moeten lopen om de vraag bij te benen.
Er is me al eens geopperd om "bruine Bosch" exemplaren te nemen, zegt mij zo niets..
Maar simpelweg, als het afdoende is en in de kop past is het goed..
Ervaringen..?
Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk