6 July 2022, 07:25
Het lijkt toch echt in het stuurhuis te zitten.
Gelukkig gisteren een donor auto gekocht, een 240 GLT uit 1990 die zeer goed onderhouden was, maar helaas door een DHL bus geramd is in de zijkant en in dat opzicht volledig total loss was, heel de cabine is krom.
Echter, de techniek is in perfecte staat.
Ik pak daar het stuurhuis van, maar zit ook te denken om de B230F, de bak met nieuwe koppeling en de gereviseerde achteras in de super polar te zetten. Die is wat meer versleten (achteras hoor je lichtjes en motortje heeft niet heel veel power). Ik heb een kennis die in de avond wat bij klust voor een hele schappelijke prijs.
Is het waard om dit allemaal over te zetten op mijn super polar, dus in principe een hele driveline swap? Hoeveel werk is dit?
Marc
Gelukkig gisteren een donor auto gekocht, een 240 GLT uit 1990 die zeer goed onderhouden was, maar helaas door een DHL bus geramd is in de zijkant en in dat opzicht volledig total loss was, heel de cabine is krom.
Echter, de techniek is in perfecte staat.
Ik pak daar het stuurhuis van, maar zit ook te denken om de B230F, de bak met nieuwe koppeling en de gereviseerde achteras in de super polar te zetten. Die is wat meer versleten (achteras hoor je lichtjes en motortje heeft niet heel veel power). Ik heb een kennis die in de avond wat bij klust voor een hele schappelijke prijs.
Is het waard om dit allemaal over te zetten op mijn super polar, dus in principe een hele driveline swap? Hoeveel werk is dit?
Marc

