29 June 2022, 09:44
Hoi allen,
Een paar weken geleden besloten de Super Polar van een vriend over te nemen die hij wilde gaan slopen.
In basis een goede auto, enkel roest aan de linker dorpel en aan de linker achterwielkast, maar kwam daardoor niet meer door de APK. Dat gaat dus gewoon netjes opgelost worden en hij hervat zijn plek op de Nederlandse wegen.
Hij rijdt nog heel goed, behalve dat de stuurbekrachtiging een beetje onregelmatig aanvoelt. Als je het stuur helemaal uitdraait dan zitten er een paar zware punten in de bekrachtiging. Stuurhuis lekt niet en ook de olie van de pomp is op pijl.
Iemand een idee of dit vaker voorkomt en hoe check ik of het in de pomp of in het huis zit?
Gr Marc
Een paar weken geleden besloten de Super Polar van een vriend over te nemen die hij wilde gaan slopen.
In basis een goede auto, enkel roest aan de linker dorpel en aan de linker achterwielkast, maar kwam daardoor niet meer door de APK. Dat gaat dus gewoon netjes opgelost worden en hij hervat zijn plek op de Nederlandse wegen.
Hij rijdt nog heel goed, behalve dat de stuurbekrachtiging een beetje onregelmatig aanvoelt. Als je het stuur helemaal uitdraait dan zitten er een paar zware punten in de bekrachtiging. Stuurhuis lekt niet en ook de olie van de pomp is op pijl.
Iemand een idee of dit vaker voorkomt en hoe check ik of het in de pomp of in het huis zit?
Gr Marc