5 July 2006, 13:31
Kreukel schreef:Qua originaliteit mag het dan sommigen een gruwel zijn, anderen hebben de auto in dagelijks gebruik. Dan gelden er toch andere "wetten", met name betrouwbaarheid en het voorkomen van die rottige backfires.
Een purist was na het lezen van het eerste bericht toch al lang afgehaakt. En is geen complete industrie ontstaan rondom het "updaten" van oudjes, zoals de Jag MK2? (stuurbekrachtiging, ABS op schijven rondom, sat-nav weggewerkt, enzovoorts).
Funs, mocht je echt haast hebben wil ik mijn Mastercard wel in de strijd gooien. Maar zou het niet zinvoller zijn om 1 auto in z'n geheel uit te ontwikkelen, voordat er 20 sets besteld worden? Zo te lezen is Bozzma leuk op weg, maar nog niet helemaal daar.... Niet om negatief te doen, hoor, maar alleen om overmoedigheid voor te blijven. Immers, zijn 264 heeft binnenkort enkel het LPG-traject onder controle. Uit de discussie van enige tijd geleden was jouw stelling, Funs, immers dat het ontstekings-verhaal nog wel eens het lastigst kon worden!??!
Vanuit mijn optiek zou ik het liefste zien dat een volledig uitontwikkelde situatie zich ook over enige tijd bewijst. Mij ontbreekt immers de kennis/ervaring om, onderweg naar een afspraak geconfronteerd met een bug, effetjes een laptop 'in te prikken' en de bug te fixen.
Maar nomaals: Bozzma verdient een dik applaus, voor het tonen van lef alleen al.
Leuk om nog eens in de posts terug te lezen. Er is veel veranderd sindsdien.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl