1 July 2006, 21:44
Plaatjes van de bouw !
Vandaag de DCOE spruitstukken weer geplaatst. De nippels in het spruitstuk gemaakt en de injectoren boven de aanzuigbuizen geplaatst. Ik heb gekozen voor een set van 2x2 injectoren zodat ik de injectoren mooi dicht bij het spruitstuk kan plaatsen en voor alle leidingen gelijke lengte's kan nemen.
![[Afbeelding: BiGas%20injector.JPG]](http://www.bosma.nu/Volvo/BiGas%20injector.JPG)
Een overview:
![[Afbeelding: Injectorrails.JPG]](http://www.bosma.nu/Volvo/Injectorrails.JPG)
![[Afbeelding: LPG%20overview.JPG]](http://www.bosma.nu/Volvo/LPG%20overview.JPG)
Hier zie je de nippel van de LPG injector. Bovendien zie je een enorme hoeveelheid werk... De spruitstukken sluiten niet goed aan op de kop. Zogenaamde "port matching" zal moeten plaatsvinden want dit kan een zeer negatief effect hebben op de cilindervulling....
Vandaag de DCOE spruitstukken weer geplaatst. De nippels in het spruitstuk gemaakt en de injectoren boven de aanzuigbuizen geplaatst. Ik heb gekozen voor een set van 2x2 injectoren zodat ik de injectoren mooi dicht bij het spruitstuk kan plaatsen en voor alle leidingen gelijke lengte's kan nemen.
Een overview:
Hier zie je de nippel van de LPG injector. Bovendien zie je een enorme hoeveelheid werk... De spruitstukken sluiten niet goed aan op de kop. Zogenaamde "port matching" zal moeten plaatsvinden want dit kan een zeer negatief effect hebben op de cilindervulling....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl