Gemiddeld lastig maar geheel afhankelijk van tijd, geld en skills. De 740 is uiteraard met B230F geleverd, en alles past. Maar, de F is een motor met electronische injectie, met allerlei aanhangende sensoren, computers en pompen. Vooral de bedrading tussen al deze dingen geeft een hoop gedoe.
De carburateur op de B230K is prima zelf te reviseren, het is gewoon een ding met heel veel schroefjes piefjes en palletjes, afhankelijk van welke koop je een setje met pakkingen en dan ga je zoeken wat er stuk/versleten/krom is.
Bijvoorbeeld: https://www.carburateurwinkel.nl/content..._Sets.html
De carburateur op de B230K is prima zelf te reviseren, het is gewoon een ding met heel veel schroefjes piefjes en palletjes, afhankelijk van welke koop je een setje met pakkingen en dan ga je zoeken wat er stuk/versleten/krom is.
Bijvoorbeeld: https://www.carburateurwinkel.nl/content..._Sets.html
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969