Ja dat is dan wel gek. De enige logische conclusie is dan dat het nieuwe relais niet goed gemaakt is (wat ook heel gek is). Bij mijn weten is er elk maar 1 versie van die relais, al hebben ze wel s andere onderdeelnummers. Dan moet je nog ff verder met de oude.
Met een kleine soldeerbout kan je alle soldeer op de printplaat opnieuw opwarmen en laten vloeien en dan is ie weer voor jaren goed. http://swedishbricks.com/TechTips/fuelpumprelay.html
En dan kan je zeker zeggen dat je je eigen auto hebt gerepareerd!
'Mechanical type' dat klinkt wel heel exotisch maar K jet wordt ook wel mechanische injectie genoemd, het werkt vnl. op brandstofdruk.
Maar lijkt een beetje een reproduktie onderdeel, het zou beter zijn als er Stribel en Volvo op zou staan.
Met een kleine soldeerbout kan je alle soldeer op de printplaat opnieuw opwarmen en laten vloeien en dan is ie weer voor jaren goed. http://swedishbricks.com/TechTips/fuelpumprelay.html
En dan kan je zeker zeggen dat je je eigen auto hebt gerepareerd!
'Mechanical type' dat klinkt wel heel exotisch maar K jet wordt ook wel mechanische injectie genoemd, het werkt vnl. op brandstofdruk.
Maar lijkt een beetje een reproduktie onderdeel, het zou beter zijn als er Stribel en Volvo op zou staan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

