Als het toerental hoog is schakelt de bak ook moeilijk in de één.
Echter zo te lezen is de synchronisatie van de eerste versnelling versleten.
Dan is een tweedehands bak de makkelijkste oplossing.
Wanneer je stationair toerental hoog is wil de bak ook moeilijk in de eerste versnelling.
Echter wanneer dat niet helpt bij lager zetten is meestal de synchronisatie van de eerste versnelling versleten.
Echter zo te lezen is de synchronisatie van de eerste versnelling versleten.
Dan is een tweedehands bak de makkelijkste oplossing.
(17 April 2020, 15:06)Marc1970 schreef: De 1 is een maffe versnelling, zolang de auto rolt is ie eigenlijk alleen met geweld erin te proppen. Of dubbel klutsen maar daar is meest geen tijd voor als je volgeladen met vouwwagen door een Frans dorpje sukkelt. Maar goed, zolang de auto in Nederland rolt is de 1 nauwelijks nodig.
Wanneer je stationair toerental hoog is wil de bak ook moeilijk in de eerste versnelling.
Echter wanneer dat niet helpt bij lager zetten is meestal de synchronisatie van de eerste versnelling versleten.

