17 April 2020, 08:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 April 2020, 08:28 door Grey240Polar.)
Dan zou ik ook niet meteen aan de bak zelf denken en met stilstaande motor hoef je niet eens te ontkoppelen en zou je gewoon zo soepel door de versnellingen moeten kunnen gaan.
Bij de latere bakken zit er onderaan pook een zgn. "reverse detent bracket", ik neem aan dat dat de aanslag is die je bedoelt.
Dit is wat mijn Haynes manual schrijft over de afstelling daarvan:
0.02 - 0.06 inch = 0,51 - 1,52 mm
Bij de latere bakken zit er onderaan pook een zgn. "reverse detent bracket", ik neem aan dat dat de aanslag is die je bedoelt.
Dit is wat mijn Haynes manual schrijft over de afstelling daarvan:
Citaat:Engage first gear and use a feeler gauge to check that the clearance between the reverse detent plate and the detent screw is between 0.02 and 0.06 inch (see illustration). Engage second gear and verify that the clearance is the same. If necessary, loosen the bolts and adjust the reverse detent plate as necessary.
0.02 - 0.06 inch = 0,51 - 1,52 mm
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

