15 January 2020, 22:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 January 2020, 22:44 door BartJu.)
Ik heb m besteld inmiddels, al is ie moeilijk te vinden, de 21 tandjes versie. Ben benieuwd, keep you posted.
Nexen en Hankook ben ik trouwens ook niet bang voor, maar Wanli en Nankang wordt ik niet op voorhand enthousiast van, al doen ze wellicht niet onder voor de A-banden van toen of zelfs nu. Maar eerst de snelheidsmeter weer laten werken, en dan ook wat nauwkeuriger. Dan de teller ook (die staat nog steeds stil), dan de banden. Ik rij met dit were toch vooral in de 340, dus kan nog wel even wachten.
De load index van de 175 is idd 88 (560kg) ipv 90/91 (600/615kg). OP zich is 560 per band nog steeds ruim voldoende om de maximum toegestane massa van 1950kg te dragen. Wel een goed punt, maar f het een breekpunt moet zijn, ik weet het niet.
Nexen en Hankook ben ik trouwens ook niet bang voor, maar Wanli en Nankang wordt ik niet op voorhand enthousiast van, al doen ze wellicht niet onder voor de A-banden van toen of zelfs nu. Maar eerst de snelheidsmeter weer laten werken, en dan ook wat nauwkeuriger. Dan de teller ook (die staat nog steeds stil), dan de banden. Ik rij met dit were toch vooral in de 340, dus kan nog wel even wachten.
De load index van de 175 is idd 88 (560kg) ipv 90/91 (600/615kg). OP zich is 560 per band nog steeds ruim voldoende om de maximum toegestane massa van 1950kg te dragen. Wel een goed punt, maar f het een breekpunt moet zijn, ik weet het niet.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005