27 June 2006, 12:15
Hoi,
Ja, zo ben ik ook begonnen. Mijn auto wil wel stationair lopen, op 600 toeren zelfs. Maare.. ik zou inderdaad graag je logfile eens bekijken. Want het kan zijn dat er signalen raar of niet doorkomen. En wellicht zit je er met je mengsel helemaal naast. Daar heb ik momenteel met mijn Volvo ook last mee. Maar die heeft een belachelijk scherpe nokkenas.
Ik liep ook tegen een paar problemen aan, onder andere het probleem dat jij aanhaalt. De warmloopregeling is vrij belangrijk en ook je cranking toerental voor het aanslaan van de motor. Daarna gaat ie over op de tabellen en dat moet een beetje aansluiten. Ik kreeg mijn 4 cilinder uiteindelijk gestart op 2 cilinders (en lopen !) omdat 2 injectoren niet meeliepen. Maar je kan je voorstellen dat ik (met een kapotte accu) ook wel een dag aan het proberen en starten ben geweest.
Er zijn diverse settings die best belangrijk zijn voor de demping en versterking van signalen. Met een logfile kan je in iedergeval zien wat de computer meet en doet.
Stuur me even een PM met je mailadres.
De 242GT staat nu weer even te staan. Ik wacht op een leverancier van gasklephuizen en ik heb een bod gedaan op 350 C C injectoren van een Corvette. Ik heb het vermoeden dat de gebruikte injectoren van de 740 niet al te best meer zijn. Nu dus lekker verder bouwen. Alles 100 procent afmaken voor ik weer verder ga experimenteren en afstellen.
Ja, zo ben ik ook begonnen. Mijn auto wil wel stationair lopen, op 600 toeren zelfs. Maare.. ik zou inderdaad graag je logfile eens bekijken. Want het kan zijn dat er signalen raar of niet doorkomen. En wellicht zit je er met je mengsel helemaal naast. Daar heb ik momenteel met mijn Volvo ook last mee. Maar die heeft een belachelijk scherpe nokkenas.
Ik liep ook tegen een paar problemen aan, onder andere het probleem dat jij aanhaalt. De warmloopregeling is vrij belangrijk en ook je cranking toerental voor het aanslaan van de motor. Daarna gaat ie over op de tabellen en dat moet een beetje aansluiten. Ik kreeg mijn 4 cilinder uiteindelijk gestart op 2 cilinders (en lopen !) omdat 2 injectoren niet meeliepen. Maar je kan je voorstellen dat ik (met een kapotte accu) ook wel een dag aan het proberen en starten ben geweest.
Er zijn diverse settings die best belangrijk zijn voor de demping en versterking van signalen. Met een logfile kan je in iedergeval zien wat de computer meet en doet.
Stuur me even een PM met je mailadres.
De 242GT staat nu weer even te staan. Ik wacht op een leverancier van gasklephuizen en ik heb een bod gedaan op 350 C C injectoren van een Corvette. Ik heb het vermoeden dat de gebruikte injectoren van de 740 niet al te best meer zijn. Nu dus lekker verder bouwen. Alles 100 procent afmaken voor ik weer verder ga experimenteren en afstellen.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl