3 June 2019, 22:26
Die open K&N's zitten niet echt los of zo...
gewoon 2 koektrommels die met 2 bouten direct op de carb zitten. Zit als een huis, dat dan wel weer.
Ik weet dat het niet de meest ideale setup is (2x SU, LPG, open luchtfilters) maar of dat het echt is?
vanavond even een vergelijkbare auto bekeken.
B18, 2 x SU, ook open K&N, maar met 123-ignition.
Hele kleine hick-up in het gebied 30 - 60, maar niet noemenswaardig (msschien ook te wijten aan de open luchtfilters)
Voor de rest liep ie lekker!!, mijn gunst, ik wist niet dat dat mogelijk was, zo zijde-zacht, waar die van mij heel rauw is
Verdenking gaat dus toch richting verdeler. (tenzij iemand nog andere opties heeft?)
gewoon 2 koektrommels die met 2 bouten direct op de carb zitten. Zit als een huis, dat dan wel weer.
Ik weet dat het niet de meest ideale setup is (2x SU, LPG, open luchtfilters) maar of dat het echt is?
vanavond even een vergelijkbare auto bekeken.
B18, 2 x SU, ook open K&N, maar met 123-ignition.
Hele kleine hick-up in het gebied 30 - 60, maar niet noemenswaardig (msschien ook te wijten aan de open luchtfilters)
Voor de rest liep ie lekker!!, mijn gunst, ik wist niet dat dat mogelijk was, zo zijde-zacht, waar die van mij heel rauw is
Verdenking gaat dus toch richting verdeler. (tenzij iemand nog andere opties heeft?)
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)