21 July 2017, 23:01
Sorry, ik heb niet goed op de foto gekeken en dacht dat alleen de fusee nog uit de onderste draagarm moest.
Zo is het wat lastiger om het gietstuk goed te ondersteunen.
Ik zou alles weer monteren en de moer van de onderste fusee er niet helemaal op draaien.
Als de auto dan op zijn wielen staat drukt de veer er lekker op.
Dan een paar klappen met een hamer op de zijkant van het gietstuk waar de konische pen in zit.
Ik pak meestal een stuk massief stalen as of zo om op te slaan.
Band op 4 bar zetten en een stukje klinkerweg wil ook wel helpen.
Succes.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Zo is het wat lastiger om het gietstuk goed te ondersteunen.
Ik zou alles weer monteren en de moer van de onderste fusee er niet helemaal op draaien.
Als de auto dan op zijn wielen staat drukt de veer er lekker op.
Dan een paar klappen met een hamer op de zijkant van het gietstuk waar de konische pen in zit.
Ik pak meestal een stuk massief stalen as of zo om op te slaan.
Band op 4 bar zetten en een stukje klinkerweg wil ook wel helpen.
Succes.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

