20 July 2017, 21:26
Ik zou zeggen de perfecte hoeveelheid roest voor een 144. Maak de bovenste kogel weer vast, en laat de bovenste arm zakken tot op die rubber stop.
Op die manier gaat de veer meeduwen op de onderste kogel. Draai de moer weer iets op de onderste fusee zodat de arm niet tot de grond kan doorvliegen als-ie losschiet, en knallen maar.
Als het echt niet lukt, probeer je nog meer spanning op die conische passing te krijgen met een lange hefboom of zo.
Die hoesjes zitten nog vast met een veerring. Hier heb je ze: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=206082
Op die manier gaat de veer meeduwen op de onderste kogel. Draai de moer weer iets op de onderste fusee zodat de arm niet tot de grond kan doorvliegen als-ie losschiet, en knallen maar.
Als het echt niet lukt, probeer je nog meer spanning op die conische passing te krijgen met een lange hefboom of zo.
Die hoesjes zitten nog vast met een veerring. Hier heb je ze: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=206082
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

