23 January 2017, 22:48
hmm.
Nu moet ik bekennen dat ik een gaatje daar af had geplakt met een stukje duktape. Reden hiervan was omdat mijn verwachting is dat hij daar valse lucht zou gaan zuigen omdat hier normaal gesproken een slangetje opzit dit naar een klepje linker onder de voorruit gaat. (hot start assist? )
Nu moet ik bekennen dat ik een gaatje daar af had geplakt met een stukje duktape. Reden hiervan was omdat mijn verwachting is dat hij daar valse lucht zou gaan zuigen omdat hier normaal gesproken een slangetje opzit dit naar een klepje linker onder de voorruit gaat. (hot start assist? )

