28 September 2016, 08:06
Dank voor je reactie. De relais zijn aan de rechterzijde tegen het schutboard gemonteerd, dus los van de ECU, hierdoor valt het klepperen direct op. Ik begrijp de veiligheidfunctie dienjenbeschrijft, maar staat dit niet los van het feit dat de ontsteking wel spanning heeft maar niet vonkt?
Ik heb eerder begrepen dat de ECU vrijwel onverwoestbaar zijn, is dit een misvatting en kan de oorzaak hier juist wel liggen? Jan Ooms is een goede tip, dank hiervoor.
Ik heb eerder begrepen dat de ECU vrijwel onverwoestbaar zijn, is dit een misvatting en kan de oorzaak hier juist wel liggen? Jan Ooms is een goede tip, dank hiervoor.
Volvo 244 '81 Turbo B21ET 488 DKM LPG<br />Volvo 122S '65 B18 ca. 500 DKM LPG (40 DKM shortblock)<br />VW Karmann Ghia '72 1600 Cabrio