27 September 2016, 21:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 September 2016, 21:51 door Marc1970.)
Twee keer dezelfde vraag stellen gaat je in elk geval niet twee keer zoveel info opleveren, eerder de helft.
Meest zijn de pompen van een injectiemotor via een relais zo geschakeld dat ze stoppen met pompen als er geen vonk is (voor de veiligheid). Ik neem aan dat het relais een zekere (on)gevoeligheid heeft want anders zou het tussen elke vonk uitgaan, wat nu het geval lijkt bij jouw 164.
Dus, misschien eens in het relais kijken of een andere proberen.
Oh ws. zit dit relais ingebouwd in de ECU (later hangt-ie ergens los) en dat maakt het weer eens stukje lastiger. D jetronic is no joke: http://www.sw-em.com/bosch_d-jetronic_injection.htm
In Monster zit iemand die er alles van weer, Jan Ooms.
Meest zijn de pompen van een injectiemotor via een relais zo geschakeld dat ze stoppen met pompen als er geen vonk is (voor de veiligheid). Ik neem aan dat het relais een zekere (on)gevoeligheid heeft want anders zou het tussen elke vonk uitgaan, wat nu het geval lijkt bij jouw 164.
Dus, misschien eens in het relais kijken of een andere proberen.
Oh ws. zit dit relais ingebouwd in de ECU (later hangt-ie ergens los) en dat maakt het weer eens stukje lastiger. D jetronic is no joke: http://www.sw-em.com/bosch_d-jetronic_injection.htm
In Monster zit iemand die er alles van weer, Jan Ooms.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969