3 September 2016, 14:23
Beste,
Na 2 maanden rondscheuren in onze 78er 245 met B21a 4-bak is er maar ÃÃn ding wat ik mis t.o.v. onze 940.
En dat is de automaat.
Als er over 20 maanden (dan wordt 'ie 40 jaar!) toch een LPG in komt dan maar meteen ietsje meer vermogen en een andere bak.
Ik begrijp dat een B23 met 5-bak uit een late 245 de eenvoudigste optie is.
Maar een ombouw van hetzelfde blok uit onze 940? Met automaat?
Ben na even zoeken dat nog niet tegengekomen alhier.
Iemand advies?
Gelukkig kan ik nog even rustig snuffelen en rijdt 'ie voorlopig prima door met het huidige span.
Groet! Hugo
..
Na 2 maanden rondscheuren in onze 78er 245 met B21a 4-bak is er maar ÃÃn ding wat ik mis t.o.v. onze 940.
En dat is de automaat.
Als er over 20 maanden (dan wordt 'ie 40 jaar!) toch een LPG in komt dan maar meteen ietsje meer vermogen en een andere bak.
Ik begrijp dat een B23 met 5-bak uit een late 245 de eenvoudigste optie is.
Maar een ombouw van hetzelfde blok uit onze 940? Met automaat?
Ben na even zoeken dat nog niet tegengekomen alhier.
Iemand advies?
Gelukkig kan ik nog even rustig snuffelen en rijdt 'ie voorlopig prima door met het huidige span.
Groet! Hugo
..
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01