27 July 2016, 09:08
Je hebt een aantal (oer) blokken die buiten gewoon sterk zijn en ben van mening dat Volvo er daar ook een paar van heeft gemaakt. Echt lekker zou je auto het niet gevonden hebben, maar als het schade heeft gegeven aan je blok dan had je het allang gemerkt. Stinkende auto, Slechte start met een flink wat getik en geklopt de eerste seconde als hij loopt. IJzer gruis in de karterpan. Veel olie verbruik als je hem hebt bij gevuld met slechte rook uit je uitlaat. Dus ik denk dat je gewoon geluk hebt.
Ooit een Mitsubishi Colt gekocht voor 75,- euro Incl, APK. (Ja het kan!) Natuurlijk nooit naar omgekeken maar ondanks het als een zonnetje liep na een jaar toch maar een keer mijn olie gepeild. Ook kurk droog de peilstok. Ik weet niet hoeveel er normaal in gaat in dat 1.3 blokje maar ik goot er ook zo 3,5 liter olie in. Dit is 5 jaar geleden en die wagen rijd nog steeds rond.
Ooit een Mitsubishi Colt gekocht voor 75,- euro Incl, APK. (Ja het kan!) Natuurlijk nooit naar omgekeken maar ondanks het als een zonnetje liep na een jaar toch maar een keer mijn olie gepeild. Ook kurk droog de peilstok. Ik weet niet hoeveel er normaal in gaat in dat 1.3 blokje maar ik goot er ook zo 3,5 liter olie in. Dit is 5 jaar geleden en die wagen rijd nog steeds rond.