De voorruit zit er nog steeds niet in, maar er is wel een klein beetje vooruitgang (haha woordgrap...) gemaakt met de auto. Er moest al een hele poos een intercooler in en een viscofan uit. Dus zo gezegd zo gedaan:
![[Afbeelding: y3m0bCysYj8MIQcv0asyMimgAin3TY_0ukm4-oXC...pmode=none]](https://8e8eag.bn1302.livefilestore.com/y3m0bCysYj8MIQcv0asyMimgAin3TY_0ukm4-oXCVPeri3JReDep51cAdULlp97YmHNTsFrNu9B7iSAsVkkykC3dg5d5-HO65fF5DtOLAU55MD724ipFqBYVyfTI9h7p2HYaLdLkxyWByf7aNMgWR6oPXl3T2fkkTJVwMDhT4s3CRU?width=1024&height=575&cropmode=none)
Tegelijkertijd ook een elektrische fan van een 940 geïnstalleerd. Met een beetje hulp van de recipro past het prima. Het relais zat er ook bij, alleen geen geschikte temperatuursensor. Dus na wat research kwam ik erop uit dat de beste oplossing een sensor van een BMW (voor de geinteresseerden: nummer 1378073) is, die heeft drie uitgangen (aarde, temp 1, temp 2). Alleen moet ik nog bedenken waar en hoe ik die sensor het best installeer. Ik denk halverwege de onderste waterslang, heb ik alleen nog een in-lijn adapter nodig. Zo'n ding schijnt uit een Saab 900 te komen, dus dat wordt even zoeken. Of heeft iemand iets soortgelijks liggen, of het anders opgelost?
Tegelijkertijd ook een elektrische fan van een 940 geïnstalleerd. Met een beetje hulp van de recipro past het prima. Het relais zat er ook bij, alleen geen geschikte temperatuursensor. Dus na wat research kwam ik erop uit dat de beste oplossing een sensor van een BMW (voor de geinteresseerden: nummer 1378073) is, die heeft drie uitgangen (aarde, temp 1, temp 2). Alleen moet ik nog bedenken waar en hoe ik die sensor het best installeer. Ik denk halverwege de onderste waterslang, heb ik alleen nog een in-lijn adapter nodig. Zo'n ding schijnt uit een Saab 900 te komen, dus dat wordt even zoeken. Of heeft iemand iets soortgelijks liggen, of het anders opgelost?
1984 245 Turbo B21ET