20 April 2016, 08:47
Hoi allen,
Momenteel ben ik bezig met het zelf maken van een RVS spruitstuk (dikte 2mm) voor mijn 142 B20. Nou hoorde ik uit verschillende hoeken suggesties het ding te heat wrappen om zo de inlaattemperatuur koeler te houden, aangezien de inlaat direct boven het uitlaatspruitstuk zit. Echter heb ik ook vanuit verschillende hoeken gehoord dit vooral niet te door omdat het spruitstuk zo veel sneller zou rotten.
Wat is jullie mening of heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
Bart
Momenteel ben ik bezig met het zelf maken van een RVS spruitstuk (dikte 2mm) voor mijn 142 B20. Nou hoorde ik uit verschillende hoeken suggesties het ding te heat wrappen om zo de inlaattemperatuur koeler te houden, aangezien de inlaat direct boven het uitlaatspruitstuk zit. Echter heb ik ook vanuit verschillende hoeken gehoord dit vooral niet te door omdat het spruitstuk zo veel sneller zou rotten.
Wat is jullie mening of heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
Bart