5 November 2015, 12:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 November 2015, 13:00 door Marc1970.)
Mijn 144 heeft ook zo'n bak en het boek heb ik ook. Helaas, het boek zegt er weinig over, zal wel geen storing zijn die ze destijds verwacht hadden. Maar na 40 jaar gaat alles een keer. In de Rover en Triumph hoek is de BW35 ook veel gebruikt, misschien weten die meer.
Volgens mij is het bijna niet te doen om storingen aan een automaat op de werktafel te vinden, het diagnose stellen gebeurt allemaal met de stall test en de road test.
Dit vond ik op de www: http://roverp5.proboards.com/thread/7471/bw-35
Slow engagement is normally low fluid level, and that will affect forward and reverse drive equally, so if you've only got the juddering and occasional complete loss of movement in forward drive then I'd say that the seal on the front clutch piston has failed. To get at that the box needs to be removed and dismantled.
This may give you an idea of what is involved.
roverp5.proboards.com/thread/6931/bw35-strip-rebuild-pictures
Read more: http://roverp5.proboards.com/thread/7471...z3qc62EagD
Volgens mij is het bijna niet te doen om storingen aan een automaat op de werktafel te vinden, het diagnose stellen gebeurt allemaal met de stall test en de road test.
Dit vond ik op de www: http://roverp5.proboards.com/thread/7471/bw-35
Slow engagement is normally low fluid level, and that will affect forward and reverse drive equally, so if you've only got the juddering and occasional complete loss of movement in forward drive then I'd say that the seal on the front clutch piston has failed. To get at that the box needs to be removed and dismantled.
This may give you an idea of what is involved.
roverp5.proboards.com/thread/6931/bw35-strip-rebuild-pictures
Read more: http://roverp5.proboards.com/thread/7471...z3qc62EagD
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969