Afzagen!
Als het nu dicht is ,dan zou ik het zo laten .
Het risico wat je opzoekt met een nieuwe vriesplug is lekkage.
En weet zeker dat je sensor een " G " ,en een "WK " aansluiting heeft .
De "G " aansluiting staat voor Gauge en is je oliedrukmeter.
De "WK" is het Warnung Kontakt aansluiting is voor je oliedruklampje.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/6014077...cooled.jpg
Ik ben toevallig met hetzelfde klusje bezig ,maar heb een zender met een "floating earth"
Het uiterlijk is hetzelfde , maar de twee aansluitingen zijn dan gewoon + en massa.
Ik moet dus ook nog de oliedrukschakelaar (lampje) toepassen.
En de schroefdraad is 1/8 gas.
Als het nu dicht is ,dan zou ik het zo laten .
Het risico wat je opzoekt met een nieuwe vriesplug is lekkage.
En weet zeker dat je sensor een " G " ,en een "WK " aansluiting heeft .
De "G " aansluiting staat voor Gauge en is je oliedrukmeter.
De "WK" is het Warnung Kontakt aansluiting is voor je oliedruklampje.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/6014077...cooled.jpg
Ik ben toevallig met hetzelfde klusje bezig ,maar heb een zender met een "floating earth"
Het uiterlijk is hetzelfde , maar de twee aansluitingen zijn dan gewoon + en massa.
Ik moet dus ook nog de oliedrukschakelaar (lampje) toepassen.
En de schroefdraad is 1/8 gas.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.