3 April 2015, 18:53
weer een prutsdagje gehad voor bovenstaand probleem vandaag..
carb er weer uit gehaald, en het vlotterbakje weer losgeschoeft.
[ATTACH=CONFIG]4341[/ATTACH]
deze meneer, ( hoe heetie ook alweer?) was in het revisiesetje net ietsje langer ( 1 a 2 mm) dan diegene die erin zat, dus ik vermoedde dat dat wel een de oorzaak kan zijn dat hij niet op benzine wil lopen( houd wellicht de vlotters tegen?). omgewisseld, in elkaar en weer in de auto.
niet meteen starten (benzine), maar wel leven voor 2 tellen. das al meer dat eerst. dus veel proberen met afstelling van de stationairschoef en deze: nummer 7 op het plaatje.
[ATTACH=CONFIG]4342[/ATTACH]
weet niet precies wat het doet, maar ik weet nog toen hij nog wel liep op benzine dat de motor uit viel als je deze dicht draaide en dat hij invloed had op de toeren. (stationair).
met de shoke vol uit bleef hij steeds aan voor een paar tellen (2) en dan weer dood (motor was warm). pompen met gaspendaal, ook zonder shoke mocht niet baten.
goed, dag weer bijna om, weer iets voor later. misschien gewoon een andere carb erin, in ieder geval om te testen..
..rij ik weg (op LPG), start mooi, na 50 meter houd het gas in! :S
krijg de toeren niet hoger dan 2000, en hij wil alleen maar stapvoets rijden...
Wie herkend dit probleem???
heb de 2 bovengenoemde schroeven weer in de originele settings gezet (inhoeverre dat voor lpg uitmaakt..) en wat zelfs wat verschillende standen geprobeerd, maar elke keer en paar seconden na de start (waar de toeren we gewoon omhoog kunnen waardoor je gewoon weg kunt rijden) houd de motor verschrikkelijk in.
stationair gaat keurig.
*heb wel de temperatuursensor op het blok tussendoor vervangen. kan volgens mij niet de reden zijn, maar zelfs met de oude (je probeert op uiteindelijk alles uit te sluiten..) er terug in geen verschil. 10x gekeken of ik een slangetje ben vergeten terug te stoppen op de juiste plek maar ik kon niks geks vinden.
voor vandaag t werk maar even stil gelegd. morgen maar weer proberen dit euvel op te lossen want zo kan ik ook op LPG niet rijden. gr..
iemand een idee?
carb er weer uit gehaald, en het vlotterbakje weer losgeschoeft.
[ATTACH=CONFIG]4341[/ATTACH]
deze meneer, ( hoe heetie ook alweer?) was in het revisiesetje net ietsje langer ( 1 a 2 mm) dan diegene die erin zat, dus ik vermoedde dat dat wel een de oorzaak kan zijn dat hij niet op benzine wil lopen( houd wellicht de vlotters tegen?). omgewisseld, in elkaar en weer in de auto.
niet meteen starten (benzine), maar wel leven voor 2 tellen. das al meer dat eerst. dus veel proberen met afstelling van de stationairschoef en deze: nummer 7 op het plaatje.
[ATTACH=CONFIG]4342[/ATTACH]
weet niet precies wat het doet, maar ik weet nog toen hij nog wel liep op benzine dat de motor uit viel als je deze dicht draaide en dat hij invloed had op de toeren. (stationair).
met de shoke vol uit bleef hij steeds aan voor een paar tellen (2) en dan weer dood (motor was warm). pompen met gaspendaal, ook zonder shoke mocht niet baten.
goed, dag weer bijna om, weer iets voor later. misschien gewoon een andere carb erin, in ieder geval om te testen..
..rij ik weg (op LPG), start mooi, na 50 meter houd het gas in! :S
krijg de toeren niet hoger dan 2000, en hij wil alleen maar stapvoets rijden...
Wie herkend dit probleem???
heb de 2 bovengenoemde schroeven weer in de originele settings gezet (inhoeverre dat voor lpg uitmaakt..) en wat zelfs wat verschillende standen geprobeerd, maar elke keer en paar seconden na de start (waar de toeren we gewoon omhoog kunnen waardoor je gewoon weg kunt rijden) houd de motor verschrikkelijk in.
stationair gaat keurig.
*heb wel de temperatuursensor op het blok tussendoor vervangen. kan volgens mij niet de reden zijn, maar zelfs met de oude (je probeert op uiteindelijk alles uit te sluiten..) er terug in geen verschil. 10x gekeken of ik een slangetje ben vergeten terug te stoppen op de juiste plek maar ik kon niks geks vinden.
voor vandaag t werk maar even stil gelegd. morgen maar weer proberen dit euvel op te lossen want zo kan ik ook op LPG niet rijden. gr..
iemand een idee?
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***