Dat laatste kan niet. En ik denk dat je zeker goed zit in de ontsteking, ergens aan het eind van het proces. Hier het proces: http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_in...89-7.shtml
De eindtrap dus. Deze aard de bobine op aangeven vd ECU. Op de stekker kan je het eea controleren. 12V op pin 4 (contact op II), massa op pin 2 (gaat naar 1 vd draadoogjes op het inlaatspruitstuk), continuiteit pin 1 en min op bobine. Pin 5 en 3 zijn voor het inkomende signaal vanaf de ECU, moeilijk te meten.
De eindtrap kan zichzelf opblazen als-ie niet genoeg koeling krijgt, daarom zit-ie op een aluminium heatsink geplakt. Dat kan je best zo laten.
De eindtrap dus. Deze aard de bobine op aangeven vd ECU. Op de stekker kan je het eea controleren. 12V op pin 4 (contact op II), massa op pin 2 (gaat naar 1 vd draadoogjes op het inlaatspruitstuk), continuiteit pin 1 en min op bobine. Pin 5 en 3 zijn voor het inkomende signaal vanaf de ECU, moeilijk te meten.
De eindtrap kan zichzelf opblazen als-ie niet genoeg koeling krijgt, daarom zit-ie op een aluminium heatsink geplakt. Dat kan je best zo laten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969