5 March 2015, 11:47
hooge048 schreef:Heb gisteravond een 740 turbo pomp besteld. Het hele systeem ombouwen naar een aftermarket pomp komt ooit misschien nog wel, nu het eerst nog maar even simpeler houden. Met een beetje geluk is de pomp in een paar dagen binnen, dan kan ik hem hopelijk dit weekend nog testen.
Heb gisteren nog iemand gesproken over zijn ombouw van diesel naar B21ET. Hij sprak zelfs van een pomp druk van 6Bar die nodig was en dat de accumulator daarin een belangrijke rol speelde. Dus met K-Jet klinkt het alsof een enkele pomp niet gemakkelijk een oplossing is.
Waar woon je ergens? Ik kan wel 2 losse pompen van een B21ET uit een tank halen voor jou? stuur daarvoor maar een PB of skidje at hotmail dot com.
Succes.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..