4 March 2015, 09:57
Marc1970 schreef:Volgens mij is er een probleempje met die AEM 43 psi pomp, dat is te weinig druk voor K jet (wel precies genoeg voor LH). De turbo K jet heeft een 'control pressure' van 50-54 psi warm.
goeie......
Idd doet de LH het met rond de 3 BAR en schijnbaar ook voldoende for the T5 met deze pomp. Met K-Jet dus even opletten!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..