26 February 2015, 09:55
Goed, dat scheelde inderdaad een hele hoop. Distributie goed gezet (wie bedenkt er ook om twee merktekens op de krukas te zetten...), verdeler er op de juiste manier in. En ja hoor, hij doet het! Mooi plofgeluidje uit de uitlaat, maar daar hield het ook wel mee op. Hij loopt dus nog niet echt.
Brandstof lijkt de grootste boosdoener te zijn. Een van de injectoren losgehaald en in een bakje gehangen, maar nul benzine. Ook met de injector eraf (dus alleen de leiding in een bakje), nul benzine. Dus wat hierboven ook al gesuggereerd werd; de plunjer van de brandstofverdeler zal het waarschijnlijk zijn? Hoe maak je die weer gangbaar?
En hoe kun je deze injectoren het beste reinigen? In een ultrasoon bakje? Wellicht zijn de leidingen ook wel smerig van binnen trouwens.
Brandstof lijkt de grootste boosdoener te zijn. Een van de injectoren losgehaald en in een bakje gehangen, maar nul benzine. Ook met de injector eraf (dus alleen de leiding in een bakje), nul benzine. Dus wat hierboven ook al gesuggereerd werd; de plunjer van de brandstofverdeler zal het waarschijnlijk zijn? Hoe maak je die weer gangbaar?
En hoe kun je deze injectoren het beste reinigen? In een ultrasoon bakje? Wellicht zijn de leidingen ook wel smerig van binnen trouwens.
1984 245 Turbo B21ET