24 February 2015, 04:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 February 2015, 05:18 door edwin.)
-eerste cilinder op bdp ,eind comp.slag (merkteken op nokas ).
-verdeler in het gat laten zakken zodat de rotor naar het thermostaathuis wijst. let op ! de rotor zal bij het laten zakken een stukje verdraaien door de schuine vertanding http://www.google.nl/url?url=http://foru...uE5zCq5Qlw
- nu heb je de goede stand voor de rotor .Ook is op bovenstaande foto het huis al op een vrij goede stand gezet .
-verdelerkap monteren
-bougiekabels monteren met de klok mee (beginnen bij het thermostaat huis) met cil ÃÃn,drie ,vier ,twee.
- de motor moet nu in ÃÃn tik lopen...(mits de brstvoorziening goed is)
-verdeler in het gat laten zakken zodat de rotor naar het thermostaathuis wijst. let op ! de rotor zal bij het laten zakken een stukje verdraaien door de schuine vertanding http://www.google.nl/url?url=http://foru...uE5zCq5Qlw
- nu heb je de goede stand voor de rotor .Ook is op bovenstaande foto het huis al op een vrij goede stand gezet .
-verdelerkap monteren
-bougiekabels monteren met de klok mee (beginnen bij het thermostaat huis) met cil ÃÃn,drie ,vier ,twee.
- de motor moet nu in ÃÃn tik lopen...(mits de brstvoorziening goed is)
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.