24 February 2015, 00:13
Ik zou beginnen met het controleren van de distributieriem.
![[Afbeelding: TimingMarks1.gif]](http://www.volvoclub.org.uk/faq/ImagesProcedures/TimingMarks1.gif)
http://www.volvoclub.org.uk/faq/B230FTim...gnment.htm
Lijkt erop of er een of meerdere tandwielen een tandje verkeerd staan.
Vervolgens even kijken of de massa van het blok nog goed is, kan voor rare storingen zorgen. En de bekabeling die loopt vanaf het grijze blok op het schutbord naar de motor toe. De ommanteling daarvan kan nog weleens verpulveren.
![[Afbeelding: TimingMarks1.gif]](http://www.volvoclub.org.uk/faq/ImagesProcedures/TimingMarks1.gif)
http://www.volvoclub.org.uk/faq/B230FTim...gnment.htm
Lijkt erop of er een of meerdere tandwielen een tandje verkeerd staan.
Vervolgens even kijken of de massa van het blok nog goed is, kan voor rare storingen zorgen. En de bekabeling die loopt vanaf het grijze blok op het schutbord naar de motor toe. De ommanteling daarvan kan nog weleens verpulveren.