13 June 2005, 22:33
Normaal gesproken hoort de brandstofpomp even te draaien wanneer het contact wordt ingeschakeld.
Dat gebeurt niet meer en de auto start ook niet meer (hij 'pakt' heel even, halve seconde).
Zekering 4 met 6 kort doorverbinden en de pomp doet het.
De verdenking gaat uit naar het brandstofpomprelais, maar hoe is te controleren of dat werkt? Van binnen is niets raars te zien.
Of heeft iemand andere tips?
Groeten,
Arthur
Dat gebeurt niet meer en de auto start ook niet meer (hij 'pakt' heel even, halve seconde).
Zekering 4 met 6 kort doorverbinden en de pomp doet het.
De verdenking gaat uit naar het brandstofpomprelais, maar hoe is te controleren of dat werkt? Van binnen is niets raars te zien.
Of heeft iemand andere tips?
Groeten,
Arthur
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V