29 April 2006, 12:15
ik had deze topic helemaal over het hoofd gezien, maar echt machtig interessant!!
Mijn Turbo-project schiet redelijk op en als ie van de zomer klaar is, dan is het tijd voor een LPG installatie. Tot nu toe was ik van plan om daar een conventionele LPG-installatie via HPO in te laten zetten, maar als ik dit zo lees, dan begin ik enorm te twijfelen.
Ik zie grote voordelen op het gebied van (behoud van) vermogen voor m'n turbo i.c.m. beter verbruik en kleinere kans op backfires. En aangezien ik 45.000km met de auto ga rijden zijn die voordelen best groot!
Alleen de kennis ontbreekt me tot nu toe. Ga me eens verdiepen in het hele gebeuren en wellicht dat m'n broer me dan ook wat ondersteuning kan bieden, want die heeft wat meer kennis van zaken als het om electronica gaat.
Super Topic!!!!!!
Mijn Turbo-project schiet redelijk op en als ie van de zomer klaar is, dan is het tijd voor een LPG installatie. Tot nu toe was ik van plan om daar een conventionele LPG-installatie via HPO in te laten zetten, maar als ik dit zo lees, dan begin ik enorm te twijfelen.
Ik zie grote voordelen op het gebied van (behoud van) vermogen voor m'n turbo i.c.m. beter verbruik en kleinere kans op backfires. En aangezien ik 45.000km met de auto ga rijden zijn die voordelen best groot!
Alleen de kennis ontbreekt me tot nu toe. Ga me eens verdiepen in het hele gebeuren en wellicht dat m'n broer me dan ook wat ondersteuning kan bieden, want die heeft wat meer kennis van zaken als het om electronica gaat.
Super Topic!!!!!!