Zit in een 940 van 98. Wil van de ene op andere dag niet starten. Gisteren hier en daar een paar stekkers losgetrokken en de bdp-sensor gereinigd. Eerst nog niet kunnen starten. Later sloeg de motor aan en liep perfect stationair zoals gewoonlijk.
Echter na een paar minuten stationair te hebben gedraaid wilde we even een ommetje maken. Zodra het gas werd aangeraakt ging de motor stotteren en na verloop van tijd schakelde hij uit.
Wat is het meest aannemelijke probleem?
- bdp sensor
- gasklep regelaar (liep stationair wel goed en met gas erop niet)
Ben geen electroman. Misschien toch maar eens leren hoe de LH moet worden uitgelezen..
Echter na een paar minuten stationair te hebben gedraaid wilde we even een ommetje maken. Zodra het gas werd aangeraakt ging de motor stotteren en na verloop van tijd schakelde hij uit.
Wat is het meest aannemelijke probleem?
- bdp sensor
- gasklep regelaar (liep stationair wel goed en met gas erop niet)
Ben geen electroman. Misschien toch maar eens leren hoe de LH moet worden uitgelezen..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..