17 June 2014, 09:23
Ok, bedankt voor de info. In eerste instantie laat ik de sonde(s) nog even links liggen, ik wil de auto eigenlijk zo snel mogelijk (ahum..) rijdend hebben. Nu hij al bijna een jaar stil staat begint de motivatie om het af te maken toch wel wat in te kakken, als ik er weer een beetje in kan rijden wordt het vast leuker om er aan te werken 
Daarom gisteravond ook maar eventjes een feel-good klusje gedaan; van al dat laswerk werd ik ook niet veel hoopvoller. Dus de nieuwe RVS-remslangen geinstalleerd, en om te kijken hoe het staat ook maar alvast een van de remklauwen teruggezet. Het mooie nieuwe rood werd al snel wat minder mooi door m'n vette handschoenen, maar ach. Het ziet er best aardig uit al zeg ik het zelf!
[ATTACH=CONFIG]3053[/ATTACH]

Daarom gisteravond ook maar eventjes een feel-good klusje gedaan; van al dat laswerk werd ik ook niet veel hoopvoller. Dus de nieuwe RVS-remslangen geinstalleerd, en om te kijken hoe het staat ook maar alvast een van de remklauwen teruggezet. Het mooie nieuwe rood werd al snel wat minder mooi door m'n vette handschoenen, maar ach. Het ziet er best aardig uit al zeg ik het zelf!
[ATTACH=CONFIG]3053[/ATTACH]
1984 245 Turbo B21ET