Vandaag het een en ander gespoten. Onder andere de olieleidingen in alu-kleurige hittebestendige lak, zien er weer als nieuw uit! Tijdens het monteren van de turbo-olieretourleiding helaas wel de O-ring gesloopt, dus moet weer wachten op een nieuwe.. Zo blijft het opbouwen nog wel eventjes duren in elk geval!
[ATTACH=CONFIG]2968[/ATTACH]
Alleen bij het monteren van de leidingen van en naar de oliekoeler kwam ik een probleempje tegen. Of het veel uit maakt weet ik niet, maar welke leiding moet waar? Er is er een net iets korter dan de ander, maar het is niet heel duidelijk welke nu onder of boven moet...
[ATTACH=CONFIG]2969[/ATTACH]
Omdat ik er nu toch makkelijk bij kon heb ik ook maar even de krukaskeerring vervangen aan de voorzijde.
[ATTACH=CONFIG]2968[/ATTACH]
Alleen bij het monteren van de leidingen van en naar de oliekoeler kwam ik een probleempje tegen. Of het veel uit maakt weet ik niet, maar welke leiding moet waar? Er is er een net iets korter dan de ander, maar het is niet heel duidelijk welke nu onder of boven moet...
[ATTACH=CONFIG]2969[/ATTACH]
Omdat ik er nu toch makkelijk bij kon heb ik ook maar even de krukaskeerring vervangen aan de voorzijde.
1984 245 Turbo B21ET