25 April 2006, 17:56
Beste Kreukel, er zijn maar weinig redenen om zowel je spinnekop weg te doen als je K-jettronic.
De spinnekop zal niet beter of slechter (tenminste, weinig) werken dan de wat modernere spruitstukken. Je plaatst de gasinjectie heel dicht bij de motor en daardoor behoren de backfires tot het verleden. Ik heb er nog geen een gehad, en mijn motor loopt nu nog verre van goed afgesteld.
Het veranderen van het K-jettronicsysteem naar een ander systeem is pas wenselijk als je op jacht gaat naar meer vermogen en dus een betere cilindervulling. Als jou dat geen moer kan schelen en je wil enkel een zuiniger en beter functionerende gasinstallatie, dan zou ik bij de spinnekop blijven in combinatie met de K-jettronic.
Al ben ik nu nog een beetje voorbarig. Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in dat het hele zaakje gaat werken.
Leuk project trouwens... Dus jij wil ABS op je 240 ?
Dat is best te doen hoor !
De spinnekop zal niet beter of slechter (tenminste, weinig) werken dan de wat modernere spruitstukken. Je plaatst de gasinjectie heel dicht bij de motor en daardoor behoren de backfires tot het verleden. Ik heb er nog geen een gehad, en mijn motor loopt nu nog verre van goed afgesteld.
Het veranderen van het K-jettronicsysteem naar een ander systeem is pas wenselijk als je op jacht gaat naar meer vermogen en dus een betere cilindervulling. Als jou dat geen moer kan schelen en je wil enkel een zuiniger en beter functionerende gasinstallatie, dan zou ik bij de spinnekop blijven in combinatie met de K-jettronic.
Al ben ik nu nog een beetje voorbarig. Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in dat het hele zaakje gaat werken.
Leuk project trouwens... Dus jij wil ABS op je 240 ?
Dat is best te doen hoor !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl