24 April 2006, 22:46
Ja, ik was al met die man in gesprek. Ik kom er maar niet achter wat voor een sper het is ! Het gaat om een 100% sper. Die pas zou locken als er wielspin is. Op zich helemaal niet gek, maar ik ben benieuwd naar de technische details. En ik krijg erg vage mailtjes terug. De man weet zelf gewoon niet hoe en wat. Het zal een uitstekende knutselaar zijn, maar info verstrekken doet ie/kan ie niet.
In de 264 waar ik nu mee rijdt zat een spinnekop inlaatspruitstuk. We hebben nog een nieuw type liggen dat volgens mij ook gewoon op jouw motor past. We willen nog bussen draaien waarmee we de K-jettronic injectoren kunnen vervangen door electronische uit een bijvoorbeeld een sloper. Zo kunnen we dan zowel LPG als benzine met de(zelfde) computer regelen. Je kan dan het hele gasklephuis vervangen door 2 huizen van een CHV Ford motor. Dan heb je een kortere en grotere inlaat en zou je wel eens in de buurt van het vermogen kunnen komen van de Motronic V6 (180PK).
Er zijn een paar projecten die me nu dwars zitten. Ik hoop er een van aan het eind van de week de deur uit te hebben. Dan kan ik me een paar dagen vol op de V6 storten en wil ik ook dat afronden, tenminste.. Fase 1. Dus, stabiel, zuinig, netjes ingebouwd.
Blijf me in de gaten houden.
In de 264 waar ik nu mee rijdt zat een spinnekop inlaatspruitstuk. We hebben nog een nieuw type liggen dat volgens mij ook gewoon op jouw motor past. We willen nog bussen draaien waarmee we de K-jettronic injectoren kunnen vervangen door electronische uit een bijvoorbeeld een sloper. Zo kunnen we dan zowel LPG als benzine met de(zelfde) computer regelen. Je kan dan het hele gasklephuis vervangen door 2 huizen van een CHV Ford motor. Dan heb je een kortere en grotere inlaat en zou je wel eens in de buurt van het vermogen kunnen komen van de Motronic V6 (180PK).
Er zijn een paar projecten die me nu dwars zitten. Ik hoop er een van aan het eind van de week de deur uit te hebben. Dan kan ik me een paar dagen vol op de V6 storten en wil ik ook dat afronden, tenminste.. Fase 1. Dus, stabiel, zuinig, netjes ingebouwd.
Blijf me in de gaten houden.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl