21 April 2006, 00:24
Nou...
Problemen te over. Daar niet van. Mijn toerentalgever wijkt erg af van wat het zijn moet. Daardoor wil de auto slecht stationair lopen. Verder heb ik nog problemen met de brandstofdruk, inspuitcappaciteit van de injectoren (welke nog niet juist in de MS is ingesteld) en de Lambda sensor die in Megatune niet lekker wil werken.
Maar goed. Work in progress.
Ik ga eind mei naar de states. Ik was zowieso al van plan ze mee te nemen vanuit daar. Dat scheelt BTW en invoerrechten. Wie weet kan ik er een paar voor mensen hier meenemen. En anders kan je je wenden tot Niels Saarloos. Die gaat binnenkort ook weer een batch bestellen in Amerika. Hij zet ze zelf in elkaar en weet er echt machtig veel van af. Zie ook zijn site: http://www.saarloos.net
Vandaag kop van een 1976 BMW 318 getrokken. Wat een rotklus...
Problemen te over. Daar niet van. Mijn toerentalgever wijkt erg af van wat het zijn moet. Daardoor wil de auto slecht stationair lopen. Verder heb ik nog problemen met de brandstofdruk, inspuitcappaciteit van de injectoren (welke nog niet juist in de MS is ingesteld) en de Lambda sensor die in Megatune niet lekker wil werken.
Maar goed. Work in progress.
Ik ga eind mei naar de states. Ik was zowieso al van plan ze mee te nemen vanuit daar. Dat scheelt BTW en invoerrechten. Wie weet kan ik er een paar voor mensen hier meenemen. En anders kan je je wenden tot Niels Saarloos. Die gaat binnenkort ook weer een batch bestellen in Amerika. Hij zet ze zelf in elkaar en weet er echt machtig veel van af. Zie ook zijn site: http://www.saarloos.net
Vandaag kop van een 1976 BMW 318 getrokken. Wat een rotklus...
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl