20 April 2006, 02:17
Ow ja.........
De GT in huidige opzet:
![[Afbeelding: B25.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/B25.jpg)
![[Afbeelding: Solex.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Solex.jpg)
![[Afbeelding: Ruurd.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ruurd.jpg)
![[Afbeelding: Dorpel.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Dorpel.jpg)
![[Afbeelding: Ex%20gat%201.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ex%20gat%201.jpg)
![[Afbeelding: Ex%20gat%202.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ex%20gat%202.jpg)
![[Afbeelding: SportR%20onderstel%20voorkant.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/SportR%20onderstel%20voorkant.jpg)
![[Afbeelding: SportsR%20onderstel.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/SportsR%20onderstel.jpg)
Die komt in Juni aan de beurt !
Voor de GT heb ik weten te bemachigen:
Brandstofpomp 7bar
Regelbare brandstofdrukregelaar
High flow brandstoffilter
42mm throttlebodies van GSX-R 1300 met naaldinjectoren
En er ligt een LPi kit voor me klaar.
Nog nodig:
Een DCOE throttlebodiekit 45/48 mm
Feulrail
4 injectoren
trigerwiel + sensor
Nieuwe LPI injectoren met voldoende flow voor 70PK per stuk
De GT in huidige opzet:
![[Afbeelding: B25.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/B25.jpg)
![[Afbeelding: Solex.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Solex.jpg)
![[Afbeelding: Ruurd.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ruurd.jpg)
![[Afbeelding: Dorpel.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Dorpel.jpg)
![[Afbeelding: Ex%20gat%201.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ex%20gat%201.jpg)
![[Afbeelding: Ex%20gat%202.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/Ex%20gat%202.jpg)
![[Afbeelding: SportR%20onderstel%20voorkant.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/SportR%20onderstel%20voorkant.jpg)
![[Afbeelding: SportsR%20onderstel.jpg]](http://www.bosma.nu/Volvo/SportsR%20onderstel.jpg)
Die komt in Juni aan de beurt !
Voor de GT heb ik weten te bemachigen:
Brandstofpomp 7bar
Regelbare brandstofdrukregelaar
High flow brandstoffilter
42mm throttlebodies van GSX-R 1300 met naaldinjectoren
En er ligt een LPi kit voor me klaar.
Nog nodig:
Een DCOE throttlebodiekit 45/48 mm
Feulrail
4 injectoren
trigerwiel + sensor
Nieuwe LPI injectoren met voldoende flow voor 70PK per stuk
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl