15 January 2014, 00:00
Klopt inderdaad, maar als je gewoon de merktekens van de krukas en de nokkenas aanhoud komt het goed.
Dus allemaal optijd zetten riem erom leggen, dan spannen. Vervolgens draai je de krukas 2 omwentelingen rond dan
moeten de merktekens (op de tandwielen/krukaspoelie) weer goed staan.
Dus allemaal optijd zetten riem erom leggen, dan spannen. Vervolgens draai je de krukas 2 omwentelingen rond dan
moeten de merktekens (op de tandwielen/krukaspoelie) weer goed staan.

