8 January 2014, 01:11
Wat Jos beschrijft was ook mijn eerste gedachte.
Daarbij komt:
Je hebt het over een startprobleem bij warme motor.
Zekeringen en hun houders hebben de eigenschap om door langdurig stroomverbruik warm te worden.
Hierdoor kunnen zekeringen die net aan in de houder zit, door de warmte net wel of net niet contact maken of slecht contact maken.
Het helpt wel eens om de zekeringen uit hun houders te nemen en de boel schoon en weer passende te maken.
Zekeringen waarvan de contacten wit zijn uitgeslagen zou ik bij voorbaat al vervangen.
Daarbij komt:
Je hebt het over een startprobleem bij warme motor.
Zekeringen en hun houders hebben de eigenschap om door langdurig stroomverbruik warm te worden.
Hierdoor kunnen zekeringen die net aan in de houder zit, door de warmte net wel of net niet contact maken of slecht contact maken.
Het helpt wel eens om de zekeringen uit hun houders te nemen en de boel schoon en weer passende te maken.
Zekeringen waarvan de contacten wit zijn uitgeslagen zou ik bij voorbaat al vervangen.
Volvo 244 GLE - Volvo 940 Estate